levenservaring met verschuivingen
Levenservaring met dat alles onder je voeten wegzakt? En wat dan?
ons team
Wij zijn opgestaan om te veranderen.
Hier keren we niet van terug. Step Up!!
intakegesprek gratis
Intakegesprek is gratis
We steunen u graag.

Levenservaring tot Ervaringsdeskundige

Levenservaring doet iedereen op. Als het met behoorlijke uitdagingen gebeurd wordt je al snel ervaringsdeskundig. Om te kunnen delen is weer een voorrecht.

Carrière is een combinatie van opleidingen, levenservaring en daar, mag ik wel zeggen, ben ik deskundig in.

Als zes jarige verhuisde ik naar een café in het wat de stamkroeg was het hele dorp. Mijn ouders hadden weinig tijd. Ik was snel aangewezen op mezelf. Toen niet wetende vond ik dit erg en was veel te vinden op de straat. De TV had toen maar drie Nederlandse zenders, vijf Duitse zenders en twee Belgische zenders.

Op straat was veel rivaliteit, het maakte verschil of je in de oude buurt of nieuwe buurt kwam. Op school werd ik gepest door een groepje stoere jongens. Om ze op te wachten en apart aan te spreken heb ik dit kunnen indammen. Op de basisschool had ik de keuze gemaakt voor een technische richting.

Op de Technische school heb ik mij goed ontwikkeld en kwam ik nieuwe vrienden tegen.  Ik ging me meer verzette tegen de maatschappij. Mijn diploma gehaald en ben gaan werken geld verdienen.

Een oom werkte op een grote chemische fabriek en hij kon wel iemand waar ik bij aan de slag kon gaan.

Na anderhalf jaar kreeg ik ontslag, geen werk meer.

Een jaar solliciteren en zoeken naar een baan kon ik bij een aannemer beginnen, zij werkten met damwanden metalenplaten en repareerde mijnschades aan huizen. Hier heb ik veel geleerd mts-bouwkunde gestudeerd en groot rijbewijs en hijsbewijs gehaald.

Na acht jaar een vaste baan wilde ik meer ik ging bij een transportbedrijf werken eerst bij een Duits bedrijf.

Na anderhalf jaar zag ik in, dit gaat niet goed en ging bij een Nederlands bedrijf werken. Dit bedrijf had haar hoofdvestiging in Brabant en had een nevenvestiging in Kerkrade.

Na zeven jaar rijden door Europa en één jaar ziek zijn thuis werd ik door een conflict met de werkgever (was overspannen na scheiding van aflossen schulden) ontslagen met afvloei regeling en een schiking.

Ik maakte een nieuwe start. De nieuwe werkgever van een vorig bedrijf had me gevraagd of ik wilde terugkomen. Dit heb ik gedaan voor drie jaar.

In de tussentijd ben ik mijn zelfstandigheidsdiploma’s gaan halen om een transportbedrijf te kunnen startten.

In 2004 gestart met transportbedrijf en uitgegroeid tot vier auto’s en twee charter. Door de crisis in 2008 en de hoge dieselprijzen ben ik gestopt.

Mijn tweede huwelijk liep ook stuk en werd een vechtscheiding.

Ik deed ondertussen vanaf 2007 veel Budgetcoaching en schuldbeheer.  Hier krijg ik veel voldoening in en ben hierin verder gaan verdiepen en gaan studeren door me verder te ontwikkelen als juridisch adviseur bedrijfsrecht en gediplomeerd Budgetcoaching, Systeemopsteller, WMO-consulent en Professioneel coach.

Door alle up-en downs ben ik rijkelijk voorzien van levenservaring.

De combinatie van opleidingen met zelfreflectie en mijn levenservaring kan ik vele mensen ondersteunen.

Dit doe ik ook met een ongelofelijke gedreven passie, kracht en overtuiging. Het is ieders recht om zijn eigen toekomst te maken waar men gelukkig en met voldoening in kan leven.

Alles is genuanceerd beschreven om niemand te kwetsen.

Dit ben ik Hub wil je mijn ondersteuning kun je voor een intake aanmelden via contactformulier.

Hartelijke groet.

Officemanager annex Budgetcoach

Hi ik ben Carola de Groot, ik help en ondersteun u graag om orde en inzicht te houden in zaken. En als dat er niet is? Dan ga ik ervoor om dit voor u elkaar te krijgen. Mijn ervaring heb ik mogen opdoen bij een groot bouwtechnisch-bureau. Op het gebied van Office management ben ik bezig orde te houden of te brengen in de chaos.

Mijn opleidingen voor onder andere Boekhouden, Bedrijf-calculatie en statistiek, Basis management en Middle management hebben me hier goed bij geholpen Deze kennis heeft er voor gezorgd dat ik mijn takenpakket  kon uitbreiden.

Gedurende mijn loopbaan heb ik vaak overzichten moeten maken van bedrijfsadministraties om er weer inzicht in te krijgen. Niet alleen de boekhouding, maar ook in de financiële projectadministraties. En dit kan af en toe knap ingewikkeld worden als je niet oppast.

Juist dat orde brengen in zaken, en leesbaar/beheersbaar voor degene die ermee bezig moet, is hierdoor een sterkte kant van mij geworden. Het heeft veel bedrijven van de financiële ondergang gered.

En dat ik enkele jaren geleden in aanraking kwam met budgetondersteuning/coaching door mijn kennis in administratie. Door dat ik graag ondersteun was dit een van de redenen waarom ik graag iets voor mensen wil betekenen. Hierom heb ik dan ook hiervoor een opleiding gevolgd. Ik ben iemand die graag helpt om weer orde, logica en inzicht te brengen in financiële zaken.

Mocht het zo zijn dat u zo iemand goed kan gebruiken om u administratie in orde te brengen bent u op de juiste plek.

Door de link van contact te klikken komt u bij de aanvraag intakegesprek dit is geheel gratis. En een goede start om de eerste stap te zetten voor u om overzicht en rust te brengen.

Hartelijke groet.

Onze kracht is vertrouwen en transparantie

BACK